lyckat :)


Nu har jag bakat mina cupcakes :)
och det var lättare och gick bättre än vad jag trodde.




innan glayren kom på


& efter. mumsigt.

Nå vad tycks helt okej för att vara första gången va?
nästa gång ska jag försöka hantera spritsen lite bättre så
kommer det bli super bra.hoppas gästerna tycker att de smakar
bra också ;). Älsk har redan slukat en plus att han rensade glasyr skålen haha.

strax ska vi till pappsen och hälsa på & sen direkt till Valles familj
för att äta en riktig ramadan måltid. Libanesisk mat godare finns inte.
Om ni tänker er liban deli ( libanesisk restaurang) fast 100 ggr godare
så god är valles mammas mat :) efter det åker hela familjen ner till oss
för att äta efterrätten som väntar här (cupcakes)


Kommentarer
Postat av: amela

iih walla du är grym ju

2008-09-20 @ 17:07:59
URL: http://amela.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh mums...du måste skriva receptet också :D

2008-09-20 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0