Överraskningar

...alltid alltid så får man någon form av överraskning när man kommer till jobbet.
eftersom jag bara arbetar på MediaMarkt på helgerna så missar man veckans
nyheter och idag var de inte allt för glädjande, tänker inte ens gå in på vad som hade hänt.
Blir bara riktigt riktigt sur & besviken. Utöver det så hade de gjort ett nytt schema vilket gjorde
att jag skulle ha varit ledig denna helgen och jobbat nästa men eftersom chefen glömt att meddela mig
det så blir jag ledig nästa helg istället. skönt!

Det var varken min eller älsks dag idag så när jag kom hemifrån jobbet
satt vi och surade en stund ända tills jag tog tag i det hela och började
med peppsnacket för att sedan dansa min galna dans ( emelie du har sett den)
haha så min dans + att jag ska baka kladdkaka har fått oss back on track :)

har laddat upp inför kvällen med den nya filmen the love guru & Never back down.

Qviding - J-södra imorgon. får verkligen hoppas på en vinst nu, nedflyttningen börjar komma allt
för nära annars :(



nala, min prinsessa har gjort sig redo för mys!

Kommentarer
Postat av: emelie

cike porrig dans hahah

2008-09-13 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0