shopping

Idag blev det ytterligare lite shopping.
Mamma behövde lite ny inredning men hon skulle
spela golf & hann inte åka till A6 så jag erbjöd mig
att handla åt henne. sagt & gjort köpte massa nytt
fint till hennes kök. plus lite höstnytt hem till oss själva :)

Sen åkte jag & Emelie hem till mig.
kikade tv och vårat älskade one three hill
damn vi dör vad spännande det är nu.

efter det lagade jag mat.
Kycklingfile med ris, hummos eller bearnaissås.
Älsks val.

mumsigt & mysigt va? 

Nu är vi precis hemkommna ifrån älsks agent & hans familj.
Har gosat hela kvällen med deras underbara bebis prinsessa.
Mashallah. sötaste Leah!


Dags att ladda batterierna inför morgondagen
Jobb & sen träning.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0