träning

nyss hemkommen ifrån jobbet
seg dag med alldeles för lite att göra!

ska strax iväg med Emelie & träna på friskis.

Imorgon imorgon ska jag äntligen få träffa mina små
sötnosar på kalvhagensförskola. Jag hade ett 3 månaders vikariat
där i våras och nu ska jag hoppa in i en vecka. ska bli så kul att
träffa alla igen!

inte så mycket mer att tillägga just nu :P

over and out.


update

J-södra vann med 3-1. väldigt nödvändig vinst. BRA!

blev inte så mycket med träningen idag. Jag fick huvudvärk & emelie bangade :P
men imorgon är en ny vecka, dag med nya tag. Har skönaste arbetstiden imorgon
06:30-13:30 så jag hinner med en hel del efter jobbet imorgon.

Älsk har U21 match vilken jag & Nala givetvis ska gå på.

neä nu ska jag in och shoppa lite vinterkläder till bebis (Nala)
då hon frös redan förra veckan på matchen. stackarn!

Godnatt mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0