trött

älsk ringde för en stund sen och sa att han skulle jobba över.
är kanske hemma runt halv 1 & jag som börjar bli trött.
kan jag somna utan honom tro?...ska gosa ner mig med Nala
och försöka om en stund.

morgondagen bjuder på jobb till 15:30
för att sedan gå  & träna vid 18.
usch vad jag har varit slarvig med
träningen denna och framförallt förra veckan.
S K Ä R P N I N G  Emelie!!!

Usch jag läste två sorgsna berättelser om två kvinnor som fått cancer förut.
En var bara 21 år, precis som jag. det hade börjat med en knöl på skulderbladet
och alla doktorer tyckte till en början att hon var larvig som oroade sig för den.
Knölen visade sig vara cancer och bara 21 år gammal hade hon nu fått genom
gå allt vad cellgifter och behandlingar heter :(...den andra Kvinnan var runt 40 tror jag
hade två jätte söta döttrar vars den ena led av autism och Kvinnan själv hade fått
en annan typ cancer, någon slags hudcancer så det växt fullt av svarta riktigt stora
blåsor ( vårtliknande) knölar på henne. hennes cancer var livshotande...och
det värsta av allt var nästan att hennes typ av cancer främst framkallas av för mycket solning.
tänk er att hon kan mista livet, lämna sina två döttrar därför att vi lever i en helt sjuk värld med
skönhetsideal som verkar innebära att utseende går före hälsan. Jag blir så ledsen men
framförallt rädd. hur farligt är det egentligen att sola? är det bara solarie som är extremt farligt
eller även solen?...jag är inte mycket bättre själv. jag har själv legat och pressat i cancer
grillen men en sak är väldigt säker det är slut med det nu & inte heller älsk som älskar
solarier ska någonsin få se ett sådant igen! livet är värt mer än att dö brun. det lät hårt men sant.


förövrigt alla som såg Idol. usch vad jag grät när den blinde killen ifrån Irak sjöng.
Han hade som juryn sa inte världens bästa röst men han sjöng med hjärtat
bättre än någon annan!

Sovförsök 1 :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0