Wall-e

Har vart på bio idag med älsk & hans brorsdotter Sosso.
Vi gick på filmen Wall-e. riktigt mysig film & sosso skrattade
ihjäl sig när robotarna pussades. så söt e hon :).
Sen gick vi hem kollade idol medans nala & sosso busade ihjäl sig.
skjutsade nyss hem sötnöten som var helt slut.

Älsk & sosso önskade Hamburgare innan bion. sagt & gjort
allt för mina älsklingar,

strax läggdags för mig eftersom jag åtog mig öppning 06:00 imon.
En kollega är sjuk så klart man ställer upp då
jobbar 6-14 imon sen ska jag möta upp Emelie.
Får se vad för godsaker som får följa  med oss hem ifrån
A6 imon :).
löning löning!

Ska även till mitt andra jobb imon. MediaMarkt. Vil har ju nämligen
1 års jubileum så man får passa på . skynd & fynda.
vi funderar på att inhandla en platt tv till sovrummet också.
Jag älskar att somna framför tv:n och att sedan slippa gå upp
och in till sängen utan redan ligga där när man somnar det skulle
vara guld värt så vi får se imon :).

Älsk har gått & blivit sjuk stackarn :(
förkyld & dassig. så det blir nog ingen träning för honom imorgon.
Jag är nämligen en av de där personerna som är livrädd för träniing
när man är sjuk & Jag har mina anledningar. Min morbror var nämligen
lite av en träningsnarkoman som ung & tränade även när han var sjuk.
för några år sedan föll han ihop & fick hjärtstopp under en match i korpfotboll.
Lyckligtvis kunde de få igång hjärtat igen och idag har han en pacemaker.
På något sett så kunde läkarna konstatera att trots att han tränat & varit "så"
hälsosam i alla år så hade han "övertränat" sig själv och istället för att bli vältränad hade
det fått motsatt effekt. Han var helt enkelt hur svag som helst i kroppens största muskeln. Hjärtat!

Kommentarer
Postat av: emmi

mysigt det är att läsa om ditt liv gumman.PUSS

2008-09-24 @ 23:12:43
URL: http://emelije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0