Bilder

usch vad tråkigt det är att läsa
blogginlägg utan bilder och jag är
extremt dålig på det själv. måste försöka
få med mig kameran lite oftare & framförallt
komma ihåg att lägga in bilder i inläggen.

själv så är jag oftast sån att jag strunar i att
läsa andras blogginlägg utan bilder.
det ser så tråkigt ut!

Men men. Älsk är iväg och tränar & jag ska strax
gå ut med Nala. underbart väder även idag har
dock inte varit ute och kännt om det är varmt eller
svinkallt som alla sa att det var i stan igår.
I öxnehaga där jag arbetar så var det rena rama sommarvärmen.
På eftermiddagen lät vi barnen vara ute i t-shirt och solhatt. Lovely!

Glad Valborg allihop...eller hur säger man egentligen?


Älsk på matchen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0