fixat

äntligen en fungerande dator igen.
Älsks snälla friend restartade hela våran dator.
allt är som nytt och nu kör vi med xp istället för vista
den jobbar så snabbt nu att jag knappt hinner med.
haha men mitt långa blogguppehåll hade iaf med
datorkrångel att göra.

har jobbat änsålänge alla dagar denna veckan.
känns super bra och har fått många bokningar.
så klirr i kassan nästa månad :) . inte fattiglapp
som nu haha.

Imorgon blir det jobba till 16 snabbt hem. Mamma hämtar
mig vid lite innan 18 sen ska vi plocka upp min brorsdotter
Julia och så är det matchdags.
J-södra - Vasalund 19:00.
spännande spännande. Älsk sitter på bänken och vi hoppas
givetvis på ett inhopp.gärna ett långt sådant :).

dags att sova då jag inte sov mer än max 2 timmar inatt.
hade världens huvudvärk som vägrade släppa och när den
väl släppt så var jag spänd i hela kroppen istället.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0