Fotboll

igår hade vi minst sagt en liten turbulent dag här
hemma. tänk vad mkt media kan ställa till med
genom sitt skitsnack,felskrivningar & överdrivna
skriverier. Det de inte verkar förstå är att människor
faktiskt kan drabbas av vad de skriver men som tur
är så blev det inte så igår. Alla var lugna & förstående
förutom en, och honom skrattar vi bara åt som vanligt. :P


Idag är det iaf svenskacupen match i Göteborg och jag önskar
så att jag kunde åka men alla jobbar och att sitta i bilen själv
ända dit det lockar inte för halva grejen med bortamatcher är ju
att ha kul på ditvägen också :) men Älsk startar iaf idag så vi hoppas
på många mål eller iaf en och annan asist hehe :)

Hvs sm-guld är snart inte ens inom räckhåll. usch vilken spännande & jobbig
match de bjöd oss på igår och jag förstår nästan hvfansen som började gråta
när de förlorade för helvete vad många chanser de sumpade och bjöd på.
Ja menar hallååå hur många får en straffchans i en förlängning på sm-final?
OCH SUMPAR DEN. så jävla klantigt. säg vad ni vill men på den nivån får man inte
klanta sig sådär.

Jag drömmde till och med mardrömmar hela natten om hv. matchen spelades
upp i mitt huvud om och om igen haha helt sjukt och jobbigt...

Idag är det iaf vinna eller försvinna som gäller och tyvärr vet vi nog alla vilka som
vinner Sm-guld iår och vilka som förlorar sin första sm-final någonsin.

Det enda jag har planerat inför dagen idag är promenix & hockey hos mamma.


Nu vill jag bara ha sommar & värme
Bilden är tagen ifrån brors båt i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0