Fotboll

Idag drar den första "riktiga" fotbollsmatchen igång.
I vetlanda. så jag,Natalie,Marcel och en annan lagkamrat till älsk
tar bilen dit för att titta på den svenska cupen matchen på
grusplan haha & underbart väder bjuds det på idag :)

Igår ringde Natalie en halvtimme innan HV-matchen skulle
börja och undrade om jag hade lust att hänga med till Kinnarps.
Överlycklig så tackade jag givetvis Ja och det var inte vilka platser
som helst utan en VIP.louge :P men trots det så måste jag faktiskt
erkänna att jag fördrar att sitta hemma och skrika hysteriskt i soffan.

Nu börjar det också närma sig lördag vilket innebär, födelsedagspartaj & utgång.
wiehooo. men nu är det dags att åka.


ching! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0