Golf

kom nyss hem ifrån jobbet. haft det super kul & trevligt
på mitt blivande sommarjobb. alla är så gulliga!
ser fram emot det, verkligen :) . ska jobba nästa torsdag,
sista gången jag går brevid och sen får jag arbeta själv.

Mamma smsade och undrade om jag ville följa med henne
upp till golfbanan och gå 9 hål och det gör jag gärna. det är
så underbart väder idag & Nala blir väl galen när hon ser allt
gräs :P

Känns som att jag inte träffat Älsk på evigheter nu eftersom
vi inte pratade igår då han åkte på matchen på morgonen och
kom hem 3 inatt när jag sov. och nu är han inte heller hemma.
säkerligen träning. och nu ska jag iväg med mamma vid 5 och är
inte hemma förens 8 tiden.

Men imorgon är jag ledig. fyfarao vad skönt att vara ledig när de
lovar sommarväder i helgen. och redan idag så är vädret super!

Nu ska jag varva ner lite innan det är dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0