Grill

igår hade jag & älsk en riktig slapp dag då
det var hans enda lediga dag den här veckan.
vi tittade en massa tv eftersom vi har fått 65 kanaler
i 3 månader så det finns alltid något att titta på hehe
och sen käkade vi tacos till kvällsmat :)

Gick även upp till mitt sommarjobb och lämnade lite intyg,
betyg m.m så att min chef kan göra en lönesättning på mig.
fick 2 jobbtillfällen nästa&nästnästa torsdag så nu slipper
jag klättra på väggarna här hemma. Såfort jag jobbat de två
passen så är jag tillräckligt erfaren för att kunna arbeta själv
och inte behöver gå brevid längre så då kommer även de börja
ringa in mig vid behov tills min sommaranställning börjar. Det känns
jätte bra och blir lite extra klirr i kassan för att vara heltidsarbetslös
det blir man inte rik av kan jag lova, får knåpa som bara den för
att få det att gå ihop. jobbigt! men det SKA vara skillnad på att vara
arbetslös och att jobba. det SKA löna sig att arbeta så det är bara bra.

Är uppe tidigt idag då jag behövde duscha innan jobbet.
jobbar 8-17 idag på förskolan i öxnehaga och sen ska jag
vara hurtig och promenera hem. om det är fint väder ikväll så
har vi planerat grillkväll med Nathalie & Marcel. myspys!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-04-16 @ 06:53:52
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0