Jobb

den dåliga uppdateringen igår berodde på
att jag fick rycka in och jobba :) jag blev överlycklig
när telefonen ringde och jag såg att det var ifrån kalvhagensförskola.
så igår & på torsdag ska jag jobba. skönt att inte sitta hemma
hela tiden.

slutade vid 15:30 sen promenerade jag hem ifrån öxnehaga
så skönt var det, hämtade ut vår digitalbox på hemvägen så
nu är Älsk överlycklig för vi har 65 kanaler och en massa sport+motor
vilket gör honom happy :P

Strax efter det så ringde mami och frågade om vi skulle ta en runda runt
munksjön och jag tänkte att när jag ändå var uppe i varv ( & med suzannes bröllop+mitt viktmål i bakhuvudet)
så blev det så :) Så igår gick jag 2 mil vilket också känndes i hela kroppen.

mumsade i mig nybakta scones till kvällsmat. mumma!

Idag har jag bara lite ärenden att uträtta sen har jag ingen aning
vad vi ska hitta på . Älsk är ledig idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0