lång dag

Underbar dag på jobbet. med mycket utevistelse
och fullt med sol. promenerade däremot inte hem
för jag hade glömt min mp3 hemma och att gå så
långt ensam utan musik. nej tack då hade jag nog
dött av uttråkning. så nu känner jag mig som en
riktig tjockis. men man mår som man förtjänar :P

blev heller ingen grillning med Nathalie & Marcel
men jag och Älsk grillade här hemma själva istället
kyckligspett med klyftpotatis,oliver och goda cremefraiche
såser.mums :)
Imorgon är jag ledig och då ska jag tvinga mig själv
till någon form av motion. antingen promenad eller
maskinerna här hemma.

& ibland så undrar jag verkligen. men orkar inte ifrågasätta.
Jag lägger det iaf på minnet och kommer förmodligen att
omvärdera mina svar i vissa situationer. U S C H säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0