Ledig

första måndagen på länge då jag är ledig. eller arbetslös
som jag faktiskt är fram till den 25 maj. Sen kommer jag att
arbeta nonstop fram tills sommaren är slut och givetvis under
tiden jag arbetar söka jobb så att jag har ett arbete när sommarjobbs
perioden är över. Men hur som helst så har jag bestämt mig för att
jag tänker inte klättra på väggarna här hemma. jag ska inte ha ångest
och panik över att jag är arbetslös i en månad. utan istället se det som
en välförtjänt semester. skiter faktiskt i vad folk tycker om det för jag är den
sista som njuter av att vara arbetslös men med tanke på att jag redan nu
vet att jag inte kommer ha någon semester i sommar och förmodligen inte i
höst/vinter heller så unnar jag mig det , UTAN dåligt samvete.!

Idag har jag och Älsk varit uppe på mitt jobb och hämtat mina kläder, & visat
upp våran lilla bebis Nala som de så länge velat se och de blev helt sålda
och alla skulle lukta på henne. haha eftersom hon inte luktar hund utan
jordgubb ifrån hennes hundparfym hehe. Ja renare hund får man nog leta efter.
shampoo,parfym,tandkräm och munspray haha . som en liten människa

Ska ta tag i träningen idag. för nu är allt födelsedagsfirande över för i år så nu
är det time to börja kämpa emot mitt mål det är ju som sagt ytterligare 16 kg
kvar dit. Men det som jag är glad över är att trots alla onyttigheter som åkt
ner i magen nu under alla kalas så har jag inte gått upp ett gram :).


Jag & Min själsfrände i lördags.
lite goa eller haha? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0