Lovely

vilket underbart väder det är idag.
Älsk skulle upp till bilmässan med sina vänner
och han fick biljett av min papi så när vi hämtat den
bestämde jag mig för att promenera hem från ljungarum
 i det fina vädret. så skönt var det. gick hem till mamma
hjälpte henne att laga lite av maten då hon ska få gäster
imorgon. Vi bestämde att vid 4 tiden ska vi ta oss en promenix
och sen ska jag bjuda på middag. Det blir ett recept jag hittade
förra veckan. lax med ädelgräddost och lite småttogott. lät super
gott iaf. 

Gårdagen blev super. Vi skulle ätit på Libanesiskarestaurangen på
torpa. vi åkte dit. tittade i menyerna och sen väntade,väntade & väntade
vi men ingen kom för att ta upp beställning på varken mat eller dryck
och helt seriöst priserna var hutlöst höga. så dålig service + höga priser
gjorde att vi tillslut lämnade restaurangen för att istället åka till Liban deli
och det gjorde vi alldeles rätt i. snälla nån fick massvis med mat till inte ens
hälften av priset på den andra restaurangen. mumsigt värre!

dags att byta om till promenad kläder. nya walkingskorna ska invigas :D
Tack Nathalie & Marcel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0