Lugn

nu när jag har lugnat ner mig efter dagens missöde (läs förra inlägget)
så tänkte jag berätta vad jag har ägnat mig åt idag.

Jag & Nathalie tog med oss hundarna och åkte upp till stadsparken.
satt och njöt en kort stund av solen sen bestämde den sig för att gå i moln
och då höll vi på att frysa ihjäl men stannade ett bra tag ändå haha. Min svägerska
Suzanne kom upp och umgicks med oss också.
Sen åkte vi och käkade lite och försökte fördriva tiden tills matchstarten :P

Nu är det också bestämt att Suzannes och Salems bröllop kommer bli
i Sverige och inte Libanon. vilket gör att även jag & Älsk kan gå på bröllopet.
Älsks underbara mormor & morfar kommer att komma ifrån Libanon vilket
gjorde mig väldigt happy. har helt ärligt aldrig träffat så hur ska jag förklara.
uppriktigt snälla, generösa och omtänksamma människor i mitt liv. Tänk att
trots att vi knappt kunde kommunicera med varandra så kunde Älsks mormor
ge mig så mycket känsla av kärlek och värme. helt otroligt :)

Jag (köttbullen) & mormor Samira :)
sommaren -07


Dags att börja jobba ännu hårdare på figuren nu då så att jag kan komma
i en riktigt fin klänning :) .

Snart kommer älsk hem. Yippiiieee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0