Molnigt

vaknade upp till mindre fint väder idag.
det är molnigt :( men får väl vara tackam för
alla sol vi fått under veckan som gått i stället.
kan hända att molnen spricker upp under dagen *hoppas*

Igår käkade vi på piren. Jag,Emelie.Amela,G & Issa.
oxfile pastan på 8glas var såå god & sen blev det glass
på det. åkte till claras drack en kopp te och sen hem till mig
och tittad en stund på tv innan Älsk kom hem och då flydde alla
mina vänner haha :P han är inte farlig jag lovar!

Idag hade jag tänkte åka ut och sola hos pappa men får kanske
ändra på den planen i och med att solen inte visat sig än så länge
iaf.

Nu ska jag pallra mig ner till ica och köpa smör som jag glömt köpa
finns inget värre än torra mackor utan smör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0