mums!

exprimenterade lite med matlagningen idag.
Jag älskar att laga mat :)
kycklingfilé m. pesto,tomat & mozarella
och det blev succé Älsk tyckte det var så gott
att han åt upp halva min filé också :P vi
hade ris till det!

fick också ett ryck och bakade pitabröd.
smidigt att ha i frysen så man kan göra snabbt
mellanmål med tex kyckling & sallad i.

Idag väcktes jag av att mobilen ringde. det var jobbet
de ville att jag skulle rycka in idag & imorgon vilket jag
mer än gärna gjorde så snabbt upp,frukost & kläder och
åka till öxnehaga och jobba med alla underbara barn :)

Imorgon är det match & Älsk startar...matchen är B O R T A!
usch det är så nervöst & nervigt när det är borta för då kan man
bara följa radio+livescoren. Man slits mellan hopp och förtvivlan
på grund av radiopratarnas hetsiga & desperata stil haha men
men jag överlever förhoppningsvis. om man inte får hjärtattack mitt
i allt haha. Inshallah att de vinner. håll era tummar snälla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0