Påsk

nu är det påsk :)
trots att jag inte direkt firar påsk så är det alltid
lite mysigt för det är ungefär vid påsk som våren
alltid börjar, och för det mesta så är det faktiskt fint
väder under påsken. allt godis är ju bara ett plus haha :P
e man tjockis så e man :P haha.

Idag har jag och mamma vart på ekohallen + maxi och storhandlat.
Sen kom Marcel & Nathalie på besök så jag och Natta lagade mat
medans killarna SOMVANLIGT spelade xbox :P . Gott blev det iaf. trots
bismaken av konstig vitlök. måste slänga & köpa ny.

Sen åkte vi till sportex. skulle kolla på nya träningsskor och hittade ett
par fina adidas och då skämmde Natta & Marcel bort mig genom att köpa
dem som födelsedagspresent. Tack så hemskt mkt blev jätte glad :)

Men nu måste jag hoppa in i duschen vi ska nämligen ut och äta
med natta och marcel vid 8. det blir nog den libanesiska på torpa.

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0