Påskafton

Mamma var snäll och lånade ut sin bil
eftersom älsk tog våran till träningen och
jag ska ut till pappa på påsklunch. myspys!
Vädret är helt underbart. inte ett moln på himlen
och ute på ljungarum brukar det vara stekande värme
dagar som denna så ska försöka sola lite också :)


Igår åt mamma middag här som ni vet och laxen
blev sååå good :) kommer absolut att laga den igen!
Jag & Älsk fick varsitt påskägg med varsin dubbeltriss
och massa godis. Tack mamma! ...vinst på 50 kr ;)

Nu ska jag strax damma av lite här hemma då vi kanske
får gäster i form av Älsks "släktingar" ifrån helsingborg ikväll.
Inte trevligt när det är så dammigt som nu men det jobbiga är
att det var mindre än 1 vecka sen jag dammade sist men när man
har hund så blåser allt damm fram efter en dag igen.


brillorna åkte på i gårdagens vårsol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0