skit...

mm J*vla skitockså...
bara negativa sportresultat den här dagen.
först åkte J-södra ur svenska cupen, förlorade med 2-0
fick målvakten utvisad vilket gjorde att Älsk fick kliva av plan
så de kunde ta in reservmålvakten. usch usch usch.
2-0 emot ett division 2 lag. avsaknaden av brassar eller vad?

Det blir förhoppningsvis bättre spel i seriematcherna. bläää!

och inte nog med det så förlorade HV sm-finalen. men gud vad nära
det var och domaren kan dra åt H*lvete...allvarligt talat till och med
kommentatorerna i tvn undrade vad faan de höll på med, inte nog med
att de fick ett mål bortdömt, de fick en helt felaktig utvisning i slutminuterna.
aja nu är det som det är och hur mkt man än klagar så blir det inte HV som står
som segrare...så G R A T T I S    Färjestad....( men det tar emot)

Gick långpromenad med mamma och innan dess satte jag vår fotoskrivare på
"print all" så nu när jag kom hem har jag äntligen fixat våra fotoalbum. Jag hatar
att ligga efter i tid med dem.   S K Ö N T !

födelsedagssidan i albumet.
skönt att äntligen ligga i tid :)


Nu ska jag fortsätta läsa en av böckerna min käre mor lånat mig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0