sol.sol.sol

finns inget bättre än att vakna upp till en strålande sol :)
klarblå himmel på det också, känns som att det gjorde min
dag även fast den knappt har börjat

Ska baka bröd nu så det är färdigt lagom till Älsk vaknar.
Sen ska vi åka och byta däck på mammas bil,tvätta osv.

Efter det ska jag ge som förslag till Älsk att vi åker och sätter oss i
någon park och slappar i det underbara vädret. hoppas han nappar
på det.  för han är nämligen ledig hela dagen.

Igår bjöds det på en riktig god kyckling/chili gryta hemma hos
marcel & Nathalie. vi tittade på massa bilder, skrattade och hade
en riktigt trevlig kväll. till efterrätt smällde vi i oss fruktsallad med glass
& maränger.mums!


Älsk i Cypern med laget.
jag blir så sugen på att åka
utomlands när jag ser havet i bakgrunden.
Usch vad skönt det skulle vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0