Trött

Igår bjöd pappa & Agneta på god påsklunch
medans de lagade maten så gosade & busade jag
med Agnetas barnbarn filippa, 9 månader.
Jag Ä L S K A R småbarn. så gosiga :P
Efter maten så satt vi och slappade i solen. helt underbart!
Nala sprang runt som en kalv på grönbete, när vi kom hem
hade hon ingen energi kvar och slocknade direkt hehe.

plockade upp emelie på hemvägen och sen följde vi med
Älsk till  A6 där det var massvis med folk ifrån motormässan.
Vi tittade på bilar som driftade osv. jag & Emelie var mest rädda
och skrek haha, fick varistt stenskott i ansiktet också så visst fanns
det anledning att vara rädd för det såg minst sagt farligt och okontrollerat
ut när vissa av dem driftade.

Idag har jag sjukt ont i halsen och känner mig trött trots att jag sovit tills nu.
Blir nog en riktigt slappis dag tills vi ska hem till Älsks bror vid 7 för middag :)


Mamma,Pappa,Agneta & Sosso
fick varsin påskhare i påskpresent.
sosso fick ingen lott och mamma hade redan
fått sin när jag skulle ta kortet hehe :)

Älsk fick typ 2 kg godis iår. ett påskägg av mig & mamma!
fubbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0