Typiskt

Datorn bestämde sig för att strejka & dö precis lagom till
avspark & att liveradion börjat sända. svart, död, noll reaktion.
tog mig 40 min att få liv i den och då startades den om & om igen.
masssviis med gånger. börjar fundera på om den planerar att krascha.
dags att börja kolla upp vad hemförsäkringen står för & inte? .
U S C H alltid är det något. nu har den fungerat sisådär 30 min ( ta i trä)

Jag missade hela första halvlek och lika bra var väl det eller det gjorde iaf
inte speciellt mycket då det var mållöst och Älsk blev utbytt tidigt.
Dålig dag blev hans svar. stackarn! 0-0 blev slutresultatet så 1 poäng
borta är ändå inte fy skam så tack&bock för den! :) .

Nu ska jag laga mat till morgondagen, ska gå brevid på sommarjobbet.
& så ska jag vänta tills tvätten blir klar sen blir det bums i säng eftersom
jag börjar 06:45 imorgon. slutar 16:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0