Bakning

Idag ska jag nog börja med allahjärtansdag-baket.
Har bjudit in Älsks familj på fika på söndag men allt
måste vara färdigt idag då jag tänkte åka hem till
Agneta&Pappa för att bjuda på fika.
Mamma hade jag tänkt bjuda in på myspys med mig ikväll
då Älsk ska jobba tills sent inatt på fritidsgården och därför
måste allt vara färdigt idag :).


den översta kakan bakades igår. Nu
är det bara bakelserna och geléhjärtanen
kvar. ser mumsigt ut va? :)

Så idag ska det bakas. städa det sista, stryka.
vika tvätt och storhandla med mammsen.

Imorgon är det återigen träningsmatch för Älsk
J-södra - Öis
med andra ord allsvenskt motstånd i tipshallen
imorgon.  14:15 och jag har hittat mitt fotbollscrew
mamma & Emelie :) imorgon åker det nya video
stativet med så jag slipper få kramp i armen. återstår
bara att se om det får plats på de trånga platserna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0