dåligt humör

den rent ut sagt förbannade tandläkaren har
fått mig på dåligt humör ....IGEN!
jag förstår inte vad deras problem är, seriöst.
Jag frågade om priset, hon gav mig det och 3 veckor
senare inser att hon gett mig fel pris och därför ska
jag betala ytterligare 300 kr. MY ASSSS säger jag bara då.
Om jag ringer för en prisuppgift innan mitt tandläkarbesök
och de säger fel så är det ju för f*n inte mitt fel om de säger fel.
visst 300 kr är inte så värst mycket pengar men när det gäller
att betala det till en tandläkare, som dessutom gjort fel så
total vägrar jag. När hennes chef som ska ringa mig ringer
så ska jag be dem ta bort mig & Älsk ifrån sin klinik vi ska
byta till privattandläkare från och med nu :@

så nu har jag fått det sagt också haha :P

Snart kommer iaf min älskade Emelie hit och joinar mig
så tills dess ska jag se till att bli på bra humör igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0