Färdig

med en sak iaf.
bakningen men det får räcka med två sorter
mördegshjärtkakorna + bakelserna som
jag precis gjort färdigt.



inte riktigt lika eleganta som
på recept bilden men med
tanke på mitt humör & väldigt
lilla tålamod idag så är jag nöjd :)

fortfarande apsur. jäkla hormoner.
bara för det ska jag unna mig en
gottekväll. första kvällen sen jag började
mitt nya liv som jag inte ska bry mig om vad
jag äter....eller nej förresten jag kanske ska ta ut
min aggression genom att träna. Ja det låter
som ett bättre alternativ. Jag ska träna tills
jag blir helt slut och somnar gott.
 men bara tanken av att Älsk inte kommer hem
förens inatt gör mig gråtfärdig :(

Kommentarer
Postat av: chingy

fan vad gott det ser ut... man blir hur sugen som helst ju hehe :D .. plemmush är duktig på att baka!! hihih

2009-02-13 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0