födelsedag

Jag tog mig friheten att själv bestämma vad jag skulle få av Älsk
i födelsedagspresent. en väldigt tidig sådan också haha :P 1 1/2 månad kvar
så jag klickade hem två klänningar på Nelly som jag kärat ner mig i.
Jag hade sagt till mig själv att jag inte skulle köpa några kläder förens jag
nått min målvikt men vadå jag kan väl inte gå runt och se ut som en uteliggare tills
dess eller haha? :P ( dålig ursäkt)
men anyway Älsk tyckte det var en mycket bra idé då han slipper tänka på
presenter :)


Vad tycks?

Har fått alla ärenden uträttade idag så nu är
det bara kvällens träning kvar på to do listan :)

Har städ/tvätt dag idag och det luktar lovely i hela lägenheten.

snart kommer pappa på besök och Nala springer runt och
är hyperuppspelt då jag har berättat för henne att hennes
favorit "morfar" kommer snart. sjukt hur mycket hon förstår.
Ibland undrar jag om hon verkligen är en hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0