Glädjande besked :)

jag hann vara arbetslös i 2 veckor men nu är det löst.
tur det för mer än så hade jag nog inte klarat av att vara hemma :P
Jag har fått en månadsanställning förhoppningsvis till och med sista
mars uppe på Älsks mammas förskola i Öxnehaga. har alltså fått
ett vikariat för min Svärmor vilket känns jätte bra :)
¨

Så på måndag är jag back on track igen :)

Ska nog i vanlig ordning pallra mig runt munkan strax.
Sen har jag lite ärenden på stan som måste uträttas.

annars blir det nog en myspys dag hemma då älsk är ledig
idag. Äntligen kan jag njuta av att vara ledig.  känns mkt bättre
när man vet att man kommer ha något att gå till på måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0