Lördag

Igår hemma hos bror m.familj så
bjöds det på tacos och till efterrätt
kladdkaka m.grädde & jag känner mig
väldigt duktig som hoppade över efterrätten.
Vi hade det jätte trevligt och var inte hemma
förens vid 1 tiden.

Idag har vi inte så mycket planer förutom
att lägenheten måste storstädas och lite
tvätt finns det säkert som vanligt.
Älsk sjusovaren lär nog inte vakna än på
några timmar :( . det är det enda jag hatar
med att vara morgonpigg, jag får vara vaken
ensam så länge. det är skönt den första
timmen men sen skulle han gärna få vakna :P

ska klämma in lite träning idag också då det
aldrig blev av innan kalaset igår. vanligtvis så
går jag&mamma munkan lördag,söndag men
hon har börjat bli sjuk så då får jag motionera
här hemma istället.



den bjuder jag på ;)



Gårdagens outfit ingen
jättebra bild men jag har
jeansleggings till skjortklänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0