Monkey town

Igår åkte jag&älsk upp med Robban till Monkey town
där Ellen, hennes vännina och alla barnen var för att
fördriva tiden på lovet :) . de hade hur kul som helst och
ville inte åka hem.

Åkte hem till Ellen&Robban och trots högljudda protester
så skämmde Ellen bort oss med massa god mat!
Stackarn fick inte en lugn stund igår.

På kvällen blev det träning här hemma för att sedan
pang bom slocka i sängen.  tack & lov att vi har en
tv i sovrummet. Den har gett mig många nätters skön
sömn den :P

Idag ska jag på möte på ams om jobbgarantin för ungdomar.
jag ska fortsätta även nu när jag fått arbete eftersom det bara
är månadsanställningar.
När det är avklarat så måste jag ner på stan för bankärenden och
inhandla medicin till Älsk som är genomförkyld stackarn, det värsta
av allt han gick och tränade ändå. och ni vet ju vad jag tycker om det.
LIVSFARLIGT.

men nu börjar klockan bli mkt dags att gör
i ordning mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0