Ny vecka

...nya tag. som jag sagt tidigare lovvecka för alla barn
denna veckan vilket innebär ännu en vecka utan arbete
för mig då de inte får ta in vikarier på loven

Men jag börjar hitta rytmen här hemma haha usch.
vissa dagar är det skönt och vissa klättrar jag verkligen
på väggarna. Älsk han har det bra nu service med frukost,
mellis,lunch,mellis & kvällsmat varje dag. men enda nackdelen
för honom är väl att jag snart tjatar hål i hjärnan på stackaren :P

Vädret verkar bli hyffsat fint idag. solen tittar nog fram om en liten
stund och då hade jag tänkte ta en morgon promenix runt munkan
med Nala.

annars så finns det inga planer på dagens schema förutom träning
ikväll och kanske stan en sväng med älsk som återigen ska få testa
ett par nya linser. att det ska vara så svårt för dem att hitta rätt!

Så mina vänner ha en bra måndag & njut av livet för det ska iaf jag försöka göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0