sentimental

Ojojoj...tårar varvas av skratt & lycka.
en riktig feeling good dag idag.
Inte nog med att vi firar 4 år idag jag & Älsk.

Jag som är totalt bebistokig fällde helt ärligt en tår
och fick gåshud när jag läste att bloggerskan Josefine
( www.prinsessansdagbok.blogg.se) födde en lite flicka
inatt. Det kanske kan vara svårt att förstå hur jag som inte
känner och aldrig har träffat henne kan ens bry mig men om
man följt hennes blogg under hela graviditeten så tror jag att
ni förstår mig. All lycka till Josefine och hennes familj!

inte nog med det jag har hunnit titta på de två senaste one tree hill
avsnitten och de är så sjukt bra. blir som en drog. de senaste avsnitten
både skrattade och grät jag.

så idag mina vänner har jag skrattat och gråtit som aldrig förr :D
alla tårar var dock lyckotårar :P

Nu ska jag hoppa upp på träningsmaskinerna om en stund.
fördriva tiden medans jag väntar på min älskade.



mina älskade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0