Shopping

Efter jobbet åkte jag ner till stan för att
inhandla en födelsedagspresent till min brorsdotter Julia.
och jag kan ju bara varna er med liten plånbok för att
gå till stan just nu. det väller över med fina,underbara
vårkläder i alla butiker och jag fick nästan ångest över
att jag måste kämpa mig neråt i cm några månader till innan
det är dags för en ny garderob. lagom till sommarkläderna kanske? ;)
Men något litet tyckte jag ändå att jag var värd så
ett par jeanslegging & en skjortklänning ifrån H&M fick följa med mig hem :)

Ikväll så ska vi hem till min bror & hans familj på ljungarum för
att fira Julia :) bruna som pepparkakor är säkert hela familjen då de
kom hem ifrån Egypten i förrgår. inte avundsjuk alls.neheedåå :(

& något ännu värre är att Älsk ska åka till Cypern den 24 mars.
Inte nog med att den lilla gottegrisen får åka till värmen för träniingsläger
i en vecka....Ingen älsk hemma på min födelsedag :(
I ÅR IGEN ....J*VLA J-SÖDRA. hur vågar de boka in Cypern resan på min
födelsedag två år i rad. haha neheerå jag skojjar bara. Älsk är mer än
någon värd att få åka på lite semester men ändååå..Just då? :(

Nu ska jag strax ge mig på en timmes träning här hemma.
för något gott vill man ju kunna stoppa i sig på kalaset utan
att få världens sämsta samvete :P Så jag tränar i förebyggande
syfte inför kvällen haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0