Söndag

vaknade kl 8 idag så jag har hunnit avnjuta en riktigt
bra film, sexandthecity feeling i den filmen the women hette den.
en mycket bra start på söndagen då ännu en dag med feeling good
känsla har börjat :)

vid 12 ska jag, mamma & hennes vänninor inta munkan för våran
söndagspromenix. asalways. skönt sätt att börja dagen. med motionen
avklarad.

myspys lördag med älsk igår. fruktsalladen + film perfekt kombination
så perfekt att jag somnade 20 min in i filmen haha. you know me.
om jag säger så här. förra söndagen. jag&emelie på bio. wallander

:- Emelie vakna!
:- va?!? ehm jag sover inte ( vit lögn)
:- joo du snarkade.

hahah stackars emelie..så trevligt bio sällskap är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0