svårt

något som jag tycker är lika svårt och jobbigt
varje gång som jag ska skriva ett inlägg
är rubriken. det är sjukt svårt att komma på
en passande rubrik och det är därför mina
alltid är så tråkiga :P

Ska strax ta bussen upp till jobbet slutar som sagt
12:45 vilket är väldigt skönt en fredag. Sen ska jag
åka med mammsen till Maxi för våran vanliga
fredags storhandling. Väldigt bra lösning för mig
att hänga på mamma varje fredag nu då vi har ställt
av våran bil för jag HATAR att storhandla i de små
ica butikerna i stan. Jag vill ha ett brett utbud och inget
slår ju maxi :P Nackdelen med maxi är att de har så mkt
annat förutom mat. så slutsumman på kvittot blir ofta
väldigt mycket högre än om man handlar någon annanstans.
Det smyger sig konstigt nog ner en massa grejor ifrån tex.
skönhets & inredningsavdelningen i min vagn :P
Men de få gångerna Älsk hänger med och storhandlar så är det
andra bullar, han plockar alltid upp det jag plockat i vagnen som
inte stod på shoppinglistan haha tur att det finns någon som
håller koll på mig.

nu var detta tråkiga inlägg slut
måste get dressed och sminka mig.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0