tjurskalle

det är vad jag är idag :S vet inte varför
men jag verkar vara på ett ostoppligt dåligt humör.
utan anledning..usch vad jobbigt när ens hormoner
spökar såhär haha. kanske är det vädret..jag vet inte
det enda jag vet är att jag är en riktig tjurskalle idag!
syndade till och med me två kanelbullar innan AJABAJJA!
men ibland tycker jag att jag är värd det. 

Har på grund av mitt humör i stort sett inte blivit ett
skit gjort idag. strykt all tvätt är det enda. sen har jag
kollat film och försökt bli på bra humör utan resultat.

Så strax ska jag storhandla med mamma får se om hon
kan få mig på bra humör. förövrigt så kunde inte mamma
komma och ha mys med mig ikväll. buhuu :( men kanske
tur för henne då jag inte är så trevligt sällskap ändå idag.

Träning, bakning och sista städningen väntar glatt på mig
när vi har handlat. Jipiiiejay!...vilken underbar fredagskväll....not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0