Träning

Träna har jag verkligen tid med nu på dagarna.
igår blev det munkan på morgonen likaså idag och strax
ska jag hoppa upp på träningsmaskinerna och träna tills
Älsk kommer hem.

Igår var jag också duktig och bakade en massa gott&nyttigt
bröd. jag måste ju hitta något att fördriva tiden med och den
senaste veckan har det blivit just matlagning och bakning :P


Ni kan ju tänka er hur mkt sötsaker mina nära&kära kommer
bli överösta med på alla hjärtans dag.. ni som läser det är
lika bra att ni börjar svälta er själva redan nu så att allt kommer
få plats haha :P

Idag har jag och Älsk varit en sväng på MediaMarkt. inhandlade ett
stativ till filmkameran så jag slipper ha träningsvärk i en vecka efter
varje match..Tack Älsk..haha eller tack och tack det är ju dig jag filmar :P

nehepp mina vänner nu ska jag ut med Nala en sväng och sen som sagt
träna.

Njut av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0