underbart

vilket underbart väder jag vaknade till idag.
solen skiner snön är som gott som försvunnen.
Det är som upplagt för en promenix runt munkan.
så jag hoppas mamma bestämmer sig för att vi ska
ta ett varv innan Älsks match.

Innan matchen så ska jag ta tag i tvätten, tvättkorgen är
överfull & älsk påpekade att han inte har ett enda par kalsonger
kvar och då är det riktigt illa för han har typ 30 st..haha men
tvättade inte jag förra helgen? :S

Igår såg jag äntligen klart filmen som älsk laddat ner.
Radio hette den och den var härlig, några små tårar fälldes
då och då. den är helt klart SEVÄRD!

Jaha mina vänner.
som sagt
tvätt, promenix
och sen J-södra - Degerfors
i tipshallen 14:15
det är planerna idag so far!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!

2009-02-28 @ 08:12:40
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0