feeling good :)

sen mitt nyårslöfte startade den 1 januari så har
jag bara börjat må bättre & bättre. Jag går ut och går
minst 6 km varje dag. Äter nyttigt. Jag har till och med
börjat gå hem ifrån jobbet. Jag jobbar på Öxnehaga
och så bor vi på väster (stan). så det är ca 1,2 mil.
Men det är så sköönt och jag har redan börjat gå ner.
så jag är några kilon närmre mitt nyårslöfte. Hur många
kilon jag går/har gått ner får ni veta den 1:a varje månad :).

Efter den långa promenixen hem så möttes jag av ett rent
och fint hem. inte för att det brukar vara så värst stökigt men
Älsk hade ändå gjort det där lilla extra som gör att man direkt
kan slå sig ner och slappna av utan att behöva börja plocka
med en massa. Så nu ska jag ha en riktigt skön & mysig kväll

Laga mat till Älsk snart också som är och tränar.

Ännu en gång jag mår så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0