Födelsedag

Idag fyller Älsks bror Samer år och det ska firas genom
att han har bjudit ut hela familjen på lunch. mumsigt.

så snart ska jag försöka få liv i Älsk så vi kan springa
ner på stan en snabbis innan har endel att fixa.

Igår blev det långpromenix runt munksjön med mamma &
hennes väninna. Vi har varit så duktiga och gått runt munkan
varje dag nu sen nyår. och inte har jag ätit en endaste onyttig sak
heller. so faaaaar sooo gooooood :)

På kvällen så fikade jag med Emelie, vi mötte G,remma & Isa så de
hängde på. Delade med oss av diverse skvaller asusual :P
efter det hem till Emelie :)

Älsks träning börjar idag efter 2 veckors ledighet och det innebär
att jag ska pallra mig upp på crosstrainern och träningscykeln för
en timmes träning idag. Tränar han så tränar jag. That´s it.
men när hans riktiga träningssäsong med 2 träningar om dagen
börjar så kommer jag dock hålla mig till 1 ggn haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0