Helg

helgen är kommen igen. och veckan har
gått lika fort som vanligt. Den här veckan måste
jag ge mig själv beröm som har gått hem ifrån
jobbet varje dag (observera att det är över 1 mil)
men igår hände något mindre kul när jag skulle gå
hem. Jag trillande,pang bom på rullgruset och ner på
asfalten med knäna. Fick ett stort hål på byxorna men
reste mig snabbt upp och som en ren reflex skämmdes jag
& tittade mig snabbt runt så att ingen hade sett och fortsatte gå.
Det var -10 grader i Öxnehaga så på något lustigt sett så kunde
jag inte känna någon smärta, kylan bedövade så jag peppade mig
själv och bestämmde mig för att fortsätta gå. Väl hemma så såg jag
att det hade inte bara gått hål på byxorna det hade blivit ett stort sår också
och massvis med blod, när jag visade Älsk så blev han nästan arg för att
jag fortsatt gå och inte tog bussen så som såret & svullnaden såg ut.
Men som sagt mitt i allt elände jag kände absolut ingen smärta har bara en
svullnad och köttsår på knät nu haha.


I torsdags så hade jag ju tjejerna här hemma, vi lagade tacos, skvallrade och
avundades Martinas lilla bebiskula på magen som nu har börjat titta fram. Sen
var det dags för bio, vi gick på Australia och gud vilken bra film men väldigt lång, 3 tim.
jag sov somvanligt en lite stund i mitten men huvudsaken är ju att jag såg början
och slutet haha.

Idag blir det promenix med Mamma och somvanligt väntar en full tvättkorg på mig
när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0