helg

och så var det helg igen efter en väldigt kort
arbetsvecka med väldigt lite barn varje dag.
De har inte pallrat sig tillbaka efter ledigheten :P

I torsdags så var vi som sagt barnvakt åt Sosso ( Älsks brorsdotter)
och det gick hur bra som helst på DAGEN :p
vi bestämmde oss för att jag skullle sova inne i sängen då
jag skulle upp kl 6 igår och Älsk och sosso sov på vår stora
uppblåsbara madrass i vardagsrummet. Och om jag säger såhär
jag vaknade till kl 2 på natten och då hörde jag fortfarande ljudet av
tv:n. Jag frågade Älsk hur det hade gått och varför de var uppe så sent.
HON VÄGRADE SOVA blev svaret. haha stackars Älsk tvingades vara vaken
till 3 innan hon somnade. Så är det med barn :P



Sosso invaderade snabbt
köksbordet medans jag lagade
kvällsmat. Observera vad hon skrivit
på teckningen. och hon är bara 5 år.
utan någon hjälp.

Älsk & Sosso fick pannkakor
med sylt & gräddglass till kvällsmat.
Tror ni jag satt och dreglade eller?
haha men är det -20 kg  så är det.

 
Såhät myspysigt hade
Älsk & Sosso det i vardagsrummet.
De tittade på filmen Bilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0