Ledighet

ja, jag har minst sagt varit mycket ledig nu i jul.
Jobbade igår men så såg vi att på måndag skulle
vi ha 5 barn och vara 6 vuxna och då ingen annan ville
vara ledig så passade jag på att plocka ut en av mina
semesterdagar så nu är jag ledig tills Onsdag :)
vilket kan vara bra då tex. Älsks bror fyller år på måndag, Älsks
andra bror har bröllopsdag imorgon så vi har endel att fira
och då kan det vara skönt med en extra ledig dag.

Älsk fick bla. en cykel i julklapp av mig och på nyårsdagen så
upptäckte vi att det redan var någon som gjort punktering på den.
allvarligt talat va trött jag blir på sånna människor. som förstör
andras saker. så himla onödigt men som tur var kostade en ny
slang bara 25:- haha :) lucky us i oturen.

Idag ska vi ge oss ut i rean för första gången för denna rean.
Måste inhandla lite presenter och kanske fynda något till Älsk
då jag bestämt mig för att inte köpa några nya kläder innan jag
iaf har försökt att nå mitt - 20 kg mål haha .wish me luck :P

På söndag ska jag äntligen få träffa min äskade Emelie igen.
herregud vi har inte setts på flera månader och ändå så bor vi
i stan båda två. vi sprang om varandra hela hösten och vintern.
När hon kunde så kunde inte jag och tvärtom. Men 2009 blir ett
bättre är med betydligt bättre kontakt än så hoppas vi eller? :P

Kommentarer
Postat av: hihi

fan vad söt du är gumman. vi måste ta tag i att ses oftare..mycket bra sakt ;) ..ses imorgon babygirl .love you

2009-01-03 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0