Like a tatto on my heart

Jordin sparks nya låt har verkligen satt sig på hjärnan.

Den här veckan har människor i min omgivning blivit offer
för en massa hemska händelser och jag blir så arg men framförallt
ledsen för deras skull. På grund av min tystnadsplikt i jobbet så kan
jag inte berätta om den händelsen som berört mig mest men en sak
kan jag säga.
Det finns människor som är riktigt sjuka i huvudet, människor som inte
borde få skaffa barn överhuvudtaget för denna veckan blev det bevisat.
Äpplet faller inte långt ifrån trädet. och tyvärr var någon tvungen att bli offret.
Usch fy & bläää. Ibland önskar jag att jag hade superkrafter och kunde hindra
alla hemska händelser.

anyway jag skrynklar ihop veckans dåliga händelser och slänger dem i
papperskorgen. Man mår bara dåligt när man går och grubblar.
Men ni ska veta att jag tänker på er och hoppas att allt löser sig till det bästa!

Ikväll vankas det matlagning & bio med Marielle och Martina
mina föredettingar ifrån MediaMarkt. Ska bli myspys :)

En hedersrad till min Älskade Walid som är det bästa jag någonsin
kunde hitta. 4 år har snart gått sen jag hittade min skatt :)
Vi har haft de underbaraste men även många hemska stunder haha (tyvärr)
men allt som någonsin har hänt har gjort vårt förhållande ännu starkare.
Tack för att du finns Habibi. Ana bhebak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0