Motivation

gårdagen var en lång arbetsdag. Började 07:30 och
var inte hemma förens 21:00 Vi hade en föreläsning
i kungsängsskolan mellan 17:30 och 20:00.
Eftersom jag då inte hann med min vardagliga motion
så bestämde jag  mig för att promenera hem ifrån Österängen
och det var så skönt, jäkligt halt och lite läskigt för det var så
mörkt men skönt då jag var pigg när jag kom hem & inte helt
slut som jag borde varit.
Föreläsningen var helt outstandning, har aldrig varit på en bättre.
Han var helt enkelt fantastisk, jag blev så motiverad & inspirerad
så det är inte klokt. www.starkare.nu Michael Södermalms, föreläsarens
hemsida.

Idag så arbetar jag 07:30 till 15:00 sen så ska jag traska hem till svärmor
för att plocka upp vår älskade lilla Sosso. Hon ska nämligen sova hos oss
inatt. Sosso är Älsks brorsdotter som är 5 år. Ska bli så mys, hade tänkt ta med henne
på bio medans Älsk tränar men nu såg jag att det inte visas några barnfilmer idag :S.konstigt
Hennes föräldrar är iväg i stockholm och firar bröllopsdag och då ville hon så gärna sova
hos oss för första gången :)

Nu måste jag sätta lite fart och göra iordning mig.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0