städning

somnade tidigt igår och därför vaknade jag också tidigt..
Perfekt då jag&älsk skulle storstäda & tvätta idag.
Nu kan jag överraska Älsk och göra det själv innan han
vaknar så han kan njuta av sin lediga dag. Tänkte också
att jag  skulle kila bort till torget och kanske inhandla årets första
eller till och med vår lägenhets första tulpaner :)

Igår var jag uppe på Älsks träning och filmade då han vill
titta och utvärdera sig själv, så igår kunde han avnjuta 45
min av sig själv på 42 tummaren :P. Första gången han såg
sig själv spela kan tänka mig att det var en härlig känsla.

efter det var det raka vägen hem kännde mig långt ifrån piggelin.
extremt snorig,hostig och förmodligen lite febrig hade aldrig orken
att tempa. Men innan jag somnade hann jag göra god fredagsmysmiddag.
Det blev Kycklingfilé, libanesisk vitlökskräm (hemmagjord), sallad och klyftpotatis.
Jag börjar bli grym på libaneisk mat haha. Det gör libanesen här hemma lycklig :P

nehepp då var det dags att ta tag i dagens alla sysslor en promenix runt munkan med
mammsen står också på dagens schema.

Dj Ironik - Stay with me
riktigt skön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0