Träning

träning ger resultat det kan jag lungt konstatera såhär 22 dagar
efter att jag startat mitt nya liv. jag behöver inte böja,bända, lägga mig
ner för att få igen byxorna längre haha utan kan som en vanlig människa
stå upp och knäppa dem :P.
1 vecka kvar tills ni får veta hur många kilo jag lyckats gå ner månad 1
någon som vågar chansa? :)

Igår var jag och mamma på förhandsvisningen av filmen Mammut.
och damn den var hur bra som helst. sorglig. men realistisk och
ja, man fick sig en rejäl tankeställare.

imon är det en kort arbetsdag slutar 1 ska i vanlig ordning promenera
hem och sen så har jag lovat älsk att åka upp till tipshallen och filma
hans fotbollsträning med julklappen han fick av mig :P videokameran.
Den ska förhopningsvis användas flitigt under årets fotbollssäsong.
Hoppas det blir mer än förra årets typ 6 inhopp. Men jag tror J-södra
vet bättre i år. De har inte råd att låta lagets stjärna vara bänkad hahaha.
Tyck vad ni vill,säg vad ni vill men jag tänker fortsätta skryta & försvara min
älskade man :P

Nu ska jag hoppa upp på crosstrainern och träningscykeln här hemma
för en timmes träning framför tvn och bland annat Unga mödrar min favvo
serie.

Hoppas jag hinner träffa min älskade chingylingan i helgen :) saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0