Bebis

det är många bebisar som är på väg att komma till vår värld.
många bebisar att längta efter att få pussa på.
July stackarn går över tiden men snart inshallah så ska väl krabaten
titta ut hoppas vi.

och Martina vännen nu är det inte långt kvar tills ni får träffa eran nya
familjemedlem. mysigt!
Har planerat in dejt med Martina på tisdag. ska ut & kika på deras nya
fina hus. spännande.

men mina sömnproblem börjar verkligen oroa mig nu.
inatt kunde jag bara sova 4 timmar. vaknade vid 3 tiden och
va tvungen att gå upp, titta tv & sitta vid datorn.
vad är det med mig? ,.....orka!

allt känns upp&nervänt just nu.
klädhögen i hallen växer varvat med massa annan skit.
tvätten i tvättkorgen vägrar krympa & försvinna.
kylskåpet ekar fortfarande tomt.

otroligt känslig, lättirriterad & lättgråten ord som beskriver mig
just nu. känns helt weird. som att någon annan kontrollerar
min hjärna & känslor

Att börja jobba på onsdag känns behövligt. komma in i en bra
dagsrytm igen. jobbar 4 kvällspass 15-21 nästa vecka!
en soft start.

Taio cruz - ay ay ay
gammal men rikigt skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0